Loading…
Article

Aby se kniha vyplatila : čeští nakladatelé objevují marketing

Current Bibliography (after 1945)

Článek o marketingových a reklamních strategiích českých nakladatelů.

online
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němec, Jan, 1981– (Author)
Format: Article
Language:Czech
Country:Czech Republic
Info:Host -- Roč. 29, 2013, č. 3, 15. 3., s. 38–41
Form/Genre:
Linked Resource:Doušek, Filip. Hejno bez ptáků -- [próza]
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
NĚMEC, Jan: Aby se kniha vyplatila : čeští nakladatelé objevují marketing. Host. Roč. 29, 2013, č. 3, 15. 3., s. 38–41.

MARC

LEADER 00000nab a22000004a 4500
001 001073701
003 CZ PrUCL
005 20211026203952.0
008 130326e20130315xr ||| ||cze d
FMT
040 |a ABB060  |b cze 
072 7 |a 821.162.3.09  |x Česká literatura (o ní)  |2 Konspekt  |9 11 
080 |a (046)  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 655.4/.5  |2 MRF 
080 |a 655.41-051  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
100 1 |a Němec, Jan,  |d 1981-  |7 xx0029257  |4 aut 
245 1 0 |a Aby se kniha vyplatila :  |b čeští nakladatelé objevují marketing /  |c Jan Němec. 
520 2 |a Článek o marketingových a reklamních strategiích českých nakladatelů. 
599 |a CLB-CPK 
600 1 7 |a Viewegh, Michal,  |d 1962-  |7 jn19990010021  |2 czenas 
600 1 7 |a Tučková, Kateřina,  |d 1980-  |7 mzk2006348534  |2 czenas 
600 1 7 |a Doušek, Filip  |7 hka2013741384  |2 czenas 
610 2 7 |a Druhé město (nakladatelství)  |7 kn20110218013  |2 czenas 
610 2 7 |a Nakladatelství Argo  |7 ko2002160146  |2 czenas 
610 2 7 |a Host (vydavatelství)  |7 ko2003163544  |2 czenas 
650 0 7 |a nakladatelé a vydavatelé  |7 ph115418  |2 czenas 
650 0 7 |a knižní obchod  |7 ph114934  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Host  |x 1211-9938  |g Roč. 29, 2013, č. 3, 15. 3., s. 38-41  |q 29:3<38  |9 20130315 
787 0 8 |a Doušek, Filip  |t Hejno bez ptáků  |4 próza 
856 4 1 |u https://www.h7o.cz/files/magazines/275/host_2013_03.pdf  |y online  |4 N 
964 |a B12 
OWN |a UCLA 
CAT |a UCLMI  |b 50  |c 20130326  |l KNA01  |h 1746 
CAT |a OIT  |b 50  |c 20160212  |l KNA01  |h 1514 
CAT |a UCLJAM  |b 50  |c 20211026  |l KNA01  |h 2039 
CAT |a BATCH-UPD  |b 50  |c 20220228  |l KNA01  |h 1410 
CAT |a BATCH-UPD  |b 50  |c 20220325  |l KNA01  |h 1158 
CAT |a OIT  |c 20220325  |l KNA01  |h 1519 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20230519  |l KNA01  |h 1546 
CAT |a CLB  |b 50  |c 20240419  |l KNA01  |h 2035 
SIF |a im 
910 |a ABB060 
524 |a NĚMEC, Jan: Aby se kniha vyplatila : čeští nakladatelé objevují marketing. Host. Roč. 29, 2013, č. 3, 15. 3., s. 38–41.