Načítá se…
Kniha

Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání

Současná bibliografie (po roce 1945)

Sborník studií, s oddíly: Multidisciplinarita a svět společného sdílení (s. 35–109); Aspekty multidisciplinarity (s. 111–210); Dialog mezi obory (s. 211–282); Multidisciplinární povaha oborů (s. 283–433); – s anglickými resumé (s. 435–467), s Bibliografií (s. 468–499), s rejstříkem; – mj. s uvedenými příspěvky.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:předmluvu Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání (s. 5–34) napsal editor svazku Jan Slavík.
Další autoři: Slavík, Jan, 1953– (Autor úvodu atd., Editor) , Balowski, Mieczysław, 1956– (Přispěvatel) , Dorotíková, Soňa, 1932– (Přispěvatel) , Drábek, Václav (Přispěvatel) , Funda, Otakar Antoň, 1943– (Přispěvatel) , Jedličková, Alice, 1963– (Přispěvatel) , Kocourek, Rostislav, 1929– (Přispěvatel) , Kučera, Petr, 1960 listopad 22.– (Přispěvatel) , Panušová, Marta, 1946– (Přispěvatel) , Pešková, Jarmila, 1956– (Přispěvatel) , Čornej, Petr, 1951– (Přispěvatel)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
Nakladatelské údaje: Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005.
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005.

MARC

LEADER 00000nam a22000004a 4500
001 001322651
003 CZ PrUCL
005 20230722000437.0
008 060418s2005 xr ||| ||cze d
FMT
035 |a (ISIS-B97-MFN)70831 
035 |a (ISIS-B97-ID)70574 
040 |a ABB060  |b cze 
080 |a 13  |2 MRF 
080 |a 2  |2 MRF 
080 |a 37  |2 MRF 
080 |a 82.0  |2 MRF 
080 |a 94  |2 MRF 
080 |a (082)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
245 0 0 |a Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání /  |c předmluvu Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání (s. 5-34) napsal editor svazku Jan Slavík. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta,  |c 2005. 
300 |a 519 s. 
500 |a Publikace je vydána jako součást výzkumného záměru MSM 114100006/614 "Multidisciplinární komunikace jako edukační princip humanitních věd a umění". 
505 0 0 |t Komunikace a multidisciplinarita jako pedagogický problém /  |r Jarmila Pešková,  |g s. 37-55 
505 0 0 |t Úskalí vědeckého dialogu /  |r Soňa Dorotíková,  |g s. 81-95 
505 0 0 |t O multidisciplinaritě, lingvistice a jazyku /  |r Rostislav Kocourek,  |g s. 96-109 
505 0 0 |t Kulturní kontextualizace jazykového projevu /  |r Mieczyslaw Balowski,  |g s. 165-175 
505 0 0 |t Porozumění jako drama zpřítomnění : (nástin hermeneutické typologie na příkladu náboženství) /  |r O. A. Funda,  |g s. 176-198 
505 0 0 |t K teorii didaktické intepretace : (Hermeneutické paradigma) /  |r Václav Drábek,  |g s. 199-210 
505 0 0 |t Verbální a vizuální : K využití analogií mezi slovesným a výtvarným výrazem v interpretaci literárních textů [s kapitolami: Východisko: pojetí interpretace v současné literární vědě; Praxe: literárněvědná interpretace a čtenářský zážitek; Interpretační klíč: prostor. Metoda interpretace: hledání analogie] /  |r Alice Jedličková,  |g s. 213-238 
505 0 0 |t Dialogická recepce cizojazyčného uměleckého textu jako tvorba společného světa /  |r Petr Kučera, Marta Panušová,  |g s. 371-378 
505 0 0 |t Vlast, národ a cizinci v pozdně středověkých Čechách /  |r Petr Čornej,  |g s. 379-400 
520 2 |a Sborník studií, s oddíly: Multidisciplinarita a svět společného sdílení (s. 35-109); Aspekty multidisciplinarity (s. 111-210); Dialog mezi obory (s. 211-282); Multidisciplinární povaha oborů (s. 283-433); - s anglickými resumé (s. 435-467), s Bibliografií (s. 468-499), s rejstříkem; - mj. s uvedenými příspěvky. 
562 |c 1 
599 |a xbibl 
599 |a CLB-CPK 
655 7 |a sborníky  |7 fd163935  |2 czenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
650 0 4 |a dějiny středověku a novověku 
650 0 4 |a interpretace 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 7 |a dialog  |7 ph119422  |2 czenas 
650 0 7 |a didaktika  |7 ph114316  |2 czenas 
650 0 7 |a filozofie kultury  |7 ph120226  |2 czenas 
650 0 7 |a hermeneutika  |7 ph120687  |2 czenas 
650 0 7 |a jazyk  |7 ph114818  |2 czenas 
650 0 7 |a komunikace (sdělování)  |7 ph114956  |2 czenas 
650 0 7 |a lingvistika  |7 ph115153  |2 czenas 
650 0 7 |a literární teorie  |7 ph116427  |2 czenas 
650 0 7 |a náboženství  |7 ph115485  |2 czenas 
650 0 7 |a národní identita  |7 ph117245  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogika  |7 ph115703  |2 czenas 
650 0 7 |a středověk  |7 ph126223  |2 czenas 
650 0 7 |a věda  |7 ph116676  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávání  |7 ph127311  |2 czenas 
700 1 |a Slavík, Jan,  |d 1953-  |7 jn20000710539  |4 aui  |4 edt 
700 1 |a Balowski, Mieczysław,  |d 1956-  |7 jo2002112062  |4 ctb 
700 1 |a Dorotíková, Soňa,  |d 1932-  |7 mzk2002156736  |4 ctb 
700 1 |a Drábek, Václav  |4 ctb  |x OPRAVA UCL 
700 1 |a Funda, Otakar Antoň,  |d 1943-  |7 jn19990010061  |4 ctb 
700 1 |a Jedličková, Alice,  |d 1963-  |7 ola2002113795  |4 ctb 
700 1 |a Kocourek, Rostislav,  |d 1929-  |7 jn19990009887  |4 ctb 
700 1 |a Kučera, Petr,  |d 1960 listopad 22.-  |7 jo20000082189  |4 ctb 
700 1 |a Panušová, Marta,  |d 1946-  |7 xx0187250  |4 ctb 
700 1 |a Pešková, Jarmila,  |d 1956-  |7 jo20010080757  |4 ctb 
700 1 |a Čornej, Petr,  |d 1951-  |7 jk01021912  |4 ctb 
964 |a B97 
OWN |a UCLA 
CAT |c 20160924  |l KNA01  |h 1219 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20160924  |l KNA01  |h 1833 
CAT |a UCLJCH  |b 50  |c 20181011  |l KNA01  |h 0417 
CAT |a UCLJCH  |b 50  |c 20190721  |l KNA01  |h 0937 
CAT |a UCLRE  |b 50  |c 20191220  |l KNA01  |h 1241 
CAT |a UCLRCE  |b 50  |c 20200702  |l KNA01  |h 1242 
CAT |a UCLLH  |b 50  |c 20210218  |l KNA01  |h 1340 
CAT |a UCLFB  |b 50  |c 20210512  |l KNA01  |h 1849 
CAT |a UCLRCE  |b 50  |c 20210623  |l KNA01  |h 0939 
CAT |a BATCH-UPD  |b 50  |c 20220228  |l KNA01  |h 1552 
CAT |a OIT  |c 20220325  |l KNA01  |h 1552 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20230218  |l KNA01  |h 0058 
CAT |a UCLFB  |b 50  |c 20230722  |l KNA01  |h 0004 
CAT |a CLB  |b 50  |c 20240419  |l KNA01  |h 2216 
SIF |a ss 
910 |a ABB060 
524 |a Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005.