Načítá se…
Kniha
Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání
Současná bibliografie (po roce 1945)
Sborník studií, s oddíly: Multidisciplinarita a svět společného sdílení (s. 35–109); Aspekty multidisciplinarity (s. 111–210); Dialog mezi obory (s. 211–282); Multidisciplinární povaha oborů (s. 283–433); – s anglickými resumé (s. 435–467), s Bibliografií (s. 468–499), s rejstříkem; – mj. s uvedenými příspěvky.
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | předmluvu Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání (s. 5–34) napsal editor svazku Jan Slavík. |
---|---|
Další autoři: | , , , , , , , , , , |
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
Nakladatelské údaje: |
Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta,
2005.
|
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005. |
MARC
LEADER | 00000nam a22000004a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 001322651 | ||
003 | CZ PrUCL | ||
005 | 20230722000437.0 | ||
008 | 060418s2005 xr ||| ||cze d | ||
FMT | |||
035 | |a (ISIS-B97-MFN)70831 | ||
035 | |a (ISIS-B97-ID)70574 | ||
040 | |a ABB060 |b cze | ||
080 | |a 13 |2 MRF | ||
080 | |a 2 |2 MRF | ||
080 | |a 37 |2 MRF | ||
080 | |a 82.0 |2 MRF | ||
080 | |a 94 |2 MRF | ||
080 | |a (082) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
245 | 0 | 0 | |a Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání / |c předmluvu Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání (s. 5-34) napsal editor svazku Jan Slavík. |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, |c 2005. | ||
300 | |a 519 s. | ||
500 | |a Publikace je vydána jako součást výzkumného záměru MSM 114100006/614 "Multidisciplinární komunikace jako edukační princip humanitních věd a umění". | ||
505 | 0 | 0 | |t Komunikace a multidisciplinarita jako pedagogický problém / |r Jarmila Pešková, |g s. 37-55 |
505 | 0 | 0 | |t Úskalí vědeckého dialogu / |r Soňa Dorotíková, |g s. 81-95 |
505 | 0 | 0 | |t O multidisciplinaritě, lingvistice a jazyku / |r Rostislav Kocourek, |g s. 96-109 |
505 | 0 | 0 | |t Kulturní kontextualizace jazykového projevu / |r Mieczyslaw Balowski, |g s. 165-175 |
505 | 0 | 0 | |t Porozumění jako drama zpřítomnění : (nástin hermeneutické typologie na příkladu náboženství) / |r O. A. Funda, |g s. 176-198 |
505 | 0 | 0 | |t K teorii didaktické intepretace : (Hermeneutické paradigma) / |r Václav Drábek, |g s. 199-210 |
505 | 0 | 0 | |t Verbální a vizuální : K využití analogií mezi slovesným a výtvarným výrazem v interpretaci literárních textů [s kapitolami: Východisko: pojetí interpretace v současné literární vědě; Praxe: literárněvědná interpretace a čtenářský zážitek; Interpretační klíč: prostor. Metoda interpretace: hledání analogie] / |r Alice Jedličková, |g s. 213-238 |
505 | 0 | 0 | |t Dialogická recepce cizojazyčného uměleckého textu jako tvorba společného světa / |r Petr Kučera, Marta Panušová, |g s. 371-378 |
505 | 0 | 0 | |t Vlast, národ a cizinci v pozdně středověkých Čechách / |r Petr Čornej, |g s. 379-400 |
520 | 2 | |a Sborník studií, s oddíly: Multidisciplinarita a svět společného sdílení (s. 35-109); Aspekty multidisciplinarity (s. 111-210); Dialog mezi obory (s. 211-282); Multidisciplinární povaha oborů (s. 283-433); - s anglickými resumé (s. 435-467), s Bibliografií (s. 468-499), s rejstříkem; - mj. s uvedenými příspěvky. | |
562 | |c 1 | ||
599 | |a xbibl | ||
599 | |a CLB-CPK | ||
655 | 7 | |a sborníky |7 fd163935 |2 czenas | |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
650 | 0 | 4 | |a dějiny středověku a novověku |
650 | 0 | 4 | |a interpretace |
650 | 0 | 7 | |a dějiny |7 ph114390 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dialog |7 ph119422 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |7 ph114316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a filozofie kultury |7 ph120226 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a hermeneutika |7 ph120687 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a jazyk |7 ph114818 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a komunikace (sdělování) |7 ph114956 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a lingvistika |7 ph115153 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a literární teorie |7 ph116427 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a náboženství |7 ph115485 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a národní identita |7 ph117245 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogika |7 ph115703 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a středověk |7 ph126223 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a věda |7 ph116676 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas |
700 | 1 | |a Slavík, Jan, |d 1953- |7 jn20000710539 |4 aui |4 edt | |
700 | 1 | |a Balowski, Mieczysław, |d 1956- |7 jo2002112062 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Dorotíková, Soňa, |d 1932- |7 mzk2002156736 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Drábek, Václav |4 ctb |x OPRAVA UCL | |
700 | 1 | |a Funda, Otakar Antoň, |d 1943- |7 jn19990010061 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Jedličková, Alice, |d 1963- |7 ola2002113795 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Kocourek, Rostislav, |d 1929- |7 jn19990009887 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Kučera, Petr, |d 1960 listopad 22.- |7 jo20000082189 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Panušová, Marta, |d 1946- |7 xx0187250 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Pešková, Jarmila, |d 1956- |7 jo20010080757 |4 ctb | |
700 | 1 | |a Čornej, Petr, |d 1951- |7 jk01021912 |4 ctb | |
964 | |a B97 | ||
OWN | |a UCLA | ||
CAT | |c 20160924 |l KNA01 |h 1219 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20160924 |l KNA01 |h 1833 | ||
CAT | |a UCLJCH |b 50 |c 20181011 |l KNA01 |h 0417 | ||
CAT | |a UCLJCH |b 50 |c 20190721 |l KNA01 |h 0937 | ||
CAT | |a UCLRE |b 50 |c 20191220 |l KNA01 |h 1241 | ||
CAT | |a UCLRCE |b 50 |c 20200702 |l KNA01 |h 1242 | ||
CAT | |a UCLLH |b 50 |c 20210218 |l KNA01 |h 1340 | ||
CAT | |a UCLFB |b 50 |c 20210512 |l KNA01 |h 1849 | ||
CAT | |a UCLRCE |b 50 |c 20210623 |l KNA01 |h 0939 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 50 |c 20220228 |l KNA01 |h 1552 | ||
CAT | |a OIT |c 20220325 |l KNA01 |h 1552 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20230218 |l KNA01 |h 0058 | ||
CAT | |a UCLFB |b 50 |c 20230722 |l KNA01 |h 0004 | ||
CAT | |a CLB |b 50 |c 20240419 |l KNA01 |h 2216 | ||
SIF | |a ss | ||
910 | |a ABB060 | ||
524 | |a Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005. |