Načítá se…
Kniha
Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání
Současná bibliografie (po roce 1945)
Sborník studií, s oddíly: Multidisciplinarita a svět společného sdílení (s. 35–109); Aspekty multidisciplinarity (s. 111–210); Dialog mezi obory (s. 211–282); Multidisciplinární povaha oborů (s. 283–433); – s anglickými resumé (s. 435–467), s Bibliografií (s. 468–499), s rejstříkem; – mj. s uvedenými příspěvky.
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | předmluvu Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání (s. 5–34) napsal editor svazku Jan Slavík. |
---|---|
Další autoři: | , , , , , , , , , , |
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
Nakladatelské údaje: |
Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta,
2005.
|
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
Multidisciplinární komunikace – problém a princip všeobecného vzdělávání. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005. |
Obsah:
- Komunikace a multidisciplinarita jako pedagogický problém / Jarmila Pešková, s. 37-55
- Úskalí vědeckého dialogu / Soňa Dorotíková, s. 81-95
- O multidisciplinaritě, lingvistice a jazyku / Rostislav Kocourek, s. 96-109
- Kulturní kontextualizace jazykového projevu / Mieczyslaw Balowski, s. 165-175
- Porozumění jako drama zpřítomnění : (nástin hermeneutické typologie na příkladu náboženství) / O. A. Funda, s. 176-198
- K teorii didaktické intepretace : (Hermeneutické paradigma) / Václav Drábek, s. 199-210
- Verbální a vizuální : K využití analogií mezi slovesným a výtvarným výrazem v interpretaci literárních textů [s kapitolami: Východisko: pojetí interpretace v současné literární vědě; Praxe: literárněvědná interpretace a čtenářský zážitek; Interpretační klíč: prostor. Metoda interpretace: hledání analogie] / Alice Jedličková, s. 213-238
- Dialogická recepce cizojazyčného uměleckého textu jako tvorba společného světa / Petr Kučera, Marta Panušová, s. 371-378
- Vlast, národ a cizinci v pozdně středověkých Čechách / Petr Čornej, s. 379-400