Načítá se…
Článek
Zázrak rozumění?
Současná bibliografie (po roce 1945)
Úvaha o vztahu (mateřského) jazyka a lidského subjektu a jeho bytí rozvíjí podněty pražské strukturalistické školy (B. Trnka, V. Skalička, J. Mukařovský), kognitivní lingvistiky a hermeneutiky pomocí pojmu kulturní kompetence, včetně kritiky jejího stavu v přítomné české společnosti.
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | Alena Macurová, Irena Vaňková. |
---|---|
Hlavní autoři: | , |
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Česká literatura -- Roč. 54, 2006, č. 2/3, s. 113–121 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MACUROVÁ, Alena – VAŇKOVÁ, Irena: Zázrak rozumění?. Česká literatura. Roč. 54, 2006, č. 2/3, s. 113–121. |
MDT: | 82.0 (0:82-4) 82 |
---|---|
ISSN: | 0009-0468 |