Načítá se…
Článek

Zázrak rozumění?

Současná bibliografie (po roce 1945)

Úvaha o vztahu (mateřského) jazyka a lidského subjektu a jeho bytí rozvíjí podněty pražské strukturalistické školy (B. Trnka, V. Skalička, J. Mukařovský), kognitivní lingvistiky a hermeneutiky pomocí pojmu kulturní kompetence, včetně kritiky jejího stavu v přítomné české společnosti.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:Alena Macurová, Irena Vaňková.
Hlavní autoři: Macurová, Alena, 1946– (Autor) , Vaňková, Irena, 1962– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Česká literatura -- Roč. 54, 2006, č. 2/3, s. 113–121
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
MACUROVÁ, Alena – VAŇKOVÁ, Irena: Zázrak rozumění?. Česká literatura. Roč. 54, 2006, č. 2/3, s. 113–121.
TechData
Systémové číslo:001325976
Datum založení záznamu:30. 7. 2006
Datum poslední úpravy záznamu:28. 1. 2019
Excerptor:mt