Načítá se…
Článek

Fenomén zla nejen v umění pro děti

Současná bibliografie (po roce 1945)

Recenze sborníku z konference konané v říjnu 2006.

Kramerius (ČDK)
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: (jz) [Ladění] (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Ladění -- Roč. 13, 2008, č. 4, s. 31–32
Forma/žánr:
Odkazované dílo:Zlo v kontexte súčasných socio-kultúrnych premien -- Editorky Zuzana Stanislavová, Markéta Andričíková -- Prešov, 2007 -- [sborník]
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
(jz): Fenomén zla nejen v umění pro děti. Ladění. Roč. 13, 2008, č. 4, s. 31–32.

MARC

LEADER 00000nab a22000004a 4500
001 001349451
003 CZ PrUCL
005 20170101000000.0
008 160406s2008 xr ||| ||cze d
FMT
035 |a (ISIS-B97-MFN)97631 
035 |a (ISIS-B97-ID)98253 
040 |a ABB060  |b cze 
080 |a 885.4-96  |2 MRF-sel 
080 |a (0:82-95)  |2 MRF 
100 0 |a (jz)  |c [Ladění]  |4 aut  |x OPRAVA UCL 
245 1 0 |a Fenomén zla nejen v umění pro děti /  |c (jz) 
520 2 |a Recenze sborníku z konference konané v říjnu 2006. 
599 |a CLB-CPK 
600 1 7 |a Andričíková, Markéta,  |d 1974-  |7 jcu2013800332  |2 czenas 
600 1 7 |a Stanislavová, Zuzana,  |d 1951-  |7 ola2003162756  |2 czenas 
650 0 7 |a děti  |7 ph114392  |2 czenas 
650 0 4 |a slovenská vědecká a filozofická literatura 
650 0 7 |a zlo  |7 ph127644  |2 czenas 
655 7 |a recenze  |7 fd133231  |2 czenas 
773 0 |t Ladění  |x 1211-3484  |g Roč. 13, 2008, č. 4, s. 31-32  |q 13:4<31  |9 2008 
787 0 8 |i Recenze na:  |t Zlo v kontexte súčasných socio-kultúrnych premien  |n Editorky Zuzana Stanislavová, Markéta Andričíková  |d Prešov, 2007  |4 sborník 
856 4 2 |u https://cdk.lib.cas.cz/uuid/uuid:67e84861-d7f9-11e1-967e-0050569d679d  |y Kramerius  |z (ČDK)  |4 N 
964 |a B97 
OWN |a UCLA 
CAT |c 20160924  |l KNA01  |h 1223 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20220228  |l KNA01  |h 1620 
CAT |a CLB  |b 50  |c 20240419  |l KNA01  |h 2254 
SIF |a mi 
910 |a ABB060 
ZAZ |d 2008  |s 13  |z 4  |l 31 
524 |a (jz): Fenomén zla nejen v umění pro děti. Ladění. Roč. 13, 2008, č. 4, s. 31–32.