Loading…
Book

Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství

Current Bibliography (since 1945)

S Úvodem (s. 5–6) a s kapitolami: Čtení, četba, čtenářství; Počátky dětského čtenářství; Pubescentní čtenář a jeho svět; Výzkumy dětského čtenářství; Dětské čtenářství a literární výchova; Čtenářství jako pedagogická kategorie; Pedagogický výzkum dětského pubescentního čtenářství; Čtenářství pubescenta v jeho subjektivním pohledu; Čtenářství v pojmech a jejich individuálních psychologických významech pro pubescenta; Čtenářství v systému hodnot a norem pubescenta; Aktuální podoba dětského pubescentního čtenářství; Závěry pro teorii a praxi školní literární výchovy; Závěr; – se soupisem použité literatury a pramenů (s. 117–119), s příl. (s. 120–126).

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Homolová, Kateřina (Author)
Format: Book
Language:Czech
Country:Czech Republic
Published: Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2008.
Form/Genre:
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
HOMOLOVÁ, Kateřina: Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství. Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2008.
Description
MDT:028
37
82
(035)
(048.8)
Physical Description:126 s.
ISBN:978-80-7368-641-3