Loading…
Book
Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství
Current Bibliography (since 1945)
S Úvodem (s. 5–6) a s kapitolami: Čtení, četba, čtenářství; Počátky dětského čtenářství; Pubescentní čtenář a jeho svět; Výzkumy dětského čtenářství; Dětské čtenářství a literární výchova; Čtenářství jako pedagogická kategorie; Pedagogický výzkum dětského pubescentního čtenářství; Čtenářství pubescenta v jeho subjektivním pohledu; Čtenářství v pojmech a jejich individuálních psychologických významech pro pubescenta; Čtenářství v systému hodnot a norem pubescenta; Aktuální podoba dětského pubescentního čtenářství; Závěry pro teorii a praxi školní literární výchovy; Závěr; – se soupisem použité literatury a pramenů (s. 117–119), s příl. (s. 120–126).
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Country: | Czech Republic |
Published: |
Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity,
2008.
|
Form/Genre: | |
Subjects: | |
Tags: |
No Tags
|
Citation: |
HOMOLOVÁ, Kateřina: Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství. Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2008. |
ID: | 001350380 |
---|---|
Date of Creation: | 8. 7. 2009 |
Date of Last Update: | 18. 5. 2020 |
Excerptor: | ss |