Loading…
Book
Čtenářská propedeutika
Current Bibliography (since 1945)
Studijní materiál; s Úvodem (s. 3–4) a s kapitolami: Uvedení do problematiky dětského čtenářství a výchovy dětského čtenáře; Periodizace čtenářského věku dítěte; Předčtenářské období a jeho základní charakteristiky; Žánrová skladba předčtenářského a raně čtenářského období; Dětský synkretismus, prezentismus a konkretismus při poslechu a četbě; Problematika kontemplace a identifikace; Literární postava a dětský čtenář; Čtenářské zájmy a postoje, pěstování čtenářského návyku; Tvorba literárního vědomí dítěte; Čtenářské chování dítěte, školní zralost a připravenost; Základy bibliopedagogiky; Základy biblioterapie; – se soupisem literatury (s. 81–84).
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Country: | Czech Republic |
Published: |
Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání,
2009.
|
Form/Genre: | |
Subjects: | |
Tags: |
No Tags
|
Citation: |
HOMOLOVÁ, Kateřina: Čtenářská propedeutika. Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání, 2009. |
MDT: | 028 37 82-93 885.0-93 (035) (048.8) |
---|---|
Physical Description: | 85 s. |
ISBN: | 978-80-7368-657-4 |