Loading…
Book

Čtenářská propedeutika

Current Bibliography (since 1945)

Studijní materiál; s Úvodem (s. 3–4) a s kapitolami: Uvedení do problematiky dětského čtenářství a výchovy dětského čtenáře; Periodizace čtenářského věku dítěte; Předčtenářské období a jeho základní charakteristiky; Žánrová skladba předčtenářského a raně čtenářského období; Dětský synkretismus, prezentismus a konkretismus při poslechu a četbě; Problematika kontemplace a identifikace; Literární postava a dětský čtenář; Čtenářské zájmy a postoje, pěstování čtenářského návyku; Tvorba literárního vědomí dítěte; Čtenářské chování dítěte, školní zralost a připravenost; Základy bibliopedagogiky; Základy biblioterapie; – se soupisem literatury (s. 81–84).

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Homolová, Kateřina (Author)
Format: Book
Language:Czech
Country:Czech Republic
Published: Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání, 2009.
Form/Genre:
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
HOMOLOVÁ, Kateřina: Čtenářská propedeutika. Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání, 2009.
Description
MDT:028
37
82-93
885.0-93
(035)
(048.8)
Physical Description:85 s.
ISBN:978-80-7368-657-4