Načítá se…
Článek

Má literatura vychovávat? : K společenské úloze literatury a umění

Současná bibliografie (od roku 1945)

Prvý článek k diskusi.

Digitální archiv časopisů
Kramerius (ČDK)
Kramerius (NDK)
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Klíma, Ivan, 1931– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Rudé právo -- Roč. 43, 1963, č. 123, 5. 5., s. 4
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
KLÍMA, Ivan: Má literatura vychovávat? : K společenské úloze literatury a umění. Rudé právo. Roč. 43, 1963, č. 123, 5. 5., s. 4.

MARC

LEADER 00000nab a22000004a 4500
001 001445727
003 CZ PrUCL
005 20200728110541.0
008 041230e19630505xr ||| ||cze d
FMT
035 |a (ISIS-B70-MFN)66846 
035 |a (ISIS-B70-ID)630096 
040 |a ABB060  |b cze 
080 |a 7  |2 MRF 
080 |a (046)  |2 MRF 
100 1 |a Klíma, Ivan,  |d 1931-  |7 jk01060513  |4 aut 
245 1 0 |a Má literatura vychovávat? :  |b K společenské úloze literatury a umění /  |c Ivan Klíma. 
520 2 |a Prvý článek k diskusi. 
599 |a CLB-CPK 
650 0 7 |a umění  |7 ph116538  |2 czenas 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Rudé právo  |x 0032-6569  |g Roč. 43, 1963, č. 123, 5. 5., s. 4  |q 43:123<4  |9 19630505 
856 4 1 |u https://archiv.ucl.cas.cz/index.php?path=RudePravo/1963/5/5/4.png  |y Digitální archiv časopisů  |4 N 
856 4 2 |u https://cdk.lib.cas.cz/uuid/uuid:2dffec70-b01d-11dd-b329-000d606f5dc6  |y Kramerius  |z (ČDK)  |4 N 
856 4 2 |u https://www.ndk.cz/uuid/uuid:18f44450-7031-11e8-9588-5ef3fc9bb22f  |y Kramerius  |z (NDK)  |4 N 
964 |a B70 
OWN |a UCLA 
CAT |c 20160924  |l KNA01  |h 1239 
CAT |a UCLRE  |b 50  |c 20200728  |l KNA01  |h 1105 
CAT |a OIT  |c 20200817  |l KNA01  |h 1423 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20220228  |l KNA01  |h 1740 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20230519  |l KNA01  |h 1756 
CAT |a CLB  |b 50  |c 20240419  |l KNA01  |h 2355 
SIF |a bm 
910 |a ABB060 
ZAZ |d 19630505  |s 43  |z 123  |l 4 
524 |a KLÍMA, Ivan: Má literatura vychovávat? : K společenské úloze literatury a umění. Rudé právo. Roč. 43, 1963, č. 123, 5. 5., s. 4.