Loading…
Article

Der faktographische Literaturunterricht an tschechischen Schulen und seine Kritik (1820–2011)

Current Bibliography (since 1945)
Czech Literary Studies Consortium

Studie se věnuje výuce literatury na českých školách od 19. století do současnosti. Konstatuje faktografické pojetí výuky a navrhuje inovace.

Saved in:
Bibliographic Details
Statement of Responsibility:Ursula Stohler, Ondřej Hník.
Main Authors: Stohler, Ursula, 1973– (Author) , Hník, Ondřej, 1977– (Author)
Format: Article
Language:German
Country:Austria
Info:Wiener slavistisches Jahrbuch. Neue Folge -- Bd. 2, 2014, S. 129–142
Form/Genre:
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
STOHLER, Ursula – HNÍK, Ondřej: Der faktographische Literaturunterricht an tschechischen Schulen und seine Kritik (1820–2011). Wiener slavistisches Jahrbuch. Neue Folge. Bd. 2, 2014, S. 129–142.
Description
Conspectus:821.162.3.09 Česká literatura (o ní)
MDT:(048.8)
37.02
821.162.3
ISSN:0084-0041