Načítá se…
Článek

Der Kanon der Bildung : literarische Wertung in didaktischer Absicht

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie se zabývá nástinem hlavních bodů výzkumu v humanitních vědách, věnuje se otázce literárního hodnocení a diskusi o normativní a deskriptivní teorii, využívané především při všeobecné výuce na středních školách.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Müller-Michaels, Harro (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Němčina
Země vydání:Slovensko
In:World Literature Studies -- Vol. 7, 2015, n. 3, s. 42–54
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
MÜLLER-MICHAELS, Harro: Der Kanon der Bildung : literarische Wertung in didaktischer Absicht. World Literature Studies. Vol. 7, 2015, n. 3, s. 42–54.
Více informací
Skupina Konspektu:82.0 Literatura (teorie)
MDT:[82:081]-021.61
37.02
37.0:[1/3+7/9]
303.094.5
(048.8)
ISSN:1337-9275