Načítá se…
Článek
Der Kanon der Bildung : literarische Wertung in didaktischer Absicht
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie se zabývá nástinem hlavních bodů výzkumu v humanitních vědách, věnuje se otázce literárního hodnocení a diskusi o normativní a deskriptivní teorii, využívané především při všeobecné výuce na středních školách.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Němčina |
Země vydání: | Slovensko |
In: | World Literature Studies -- Vol. 7, 2015, n. 3, s. 42–54 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MÜLLER-MICHAELS, Harro: Der Kanon der Bildung : literarische Wertung in didaktischer Absicht. World Literature Studies. Vol. 7, 2015, n. 3, s. 42–54. |
Skupina Konspektu: | 82.0 Literatura (teorie) |
---|---|
MDT: | [82:081]-021.61 37.02 37.0:[1/3+7/9] 303.094.5 (048.8) |
ISSN: | 1337-9275 |