Načítá se…
Článek
Kanon und Weltliteratur in der Literaturdidaktik : Deutschsprachiger und US-amerikanischer Diskurs im Vergleich
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie se věnuje debatě o kánonu v rámci vyučování světové literatury v Německu a USA, autor srovnává oba pedagogické diskurzy v postkoloniálních studiích.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Němčina |
Země vydání: | Slovensko |
In: | World Literature Studies -- Vol. 7, 2015, n. 3, s. 55–62 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
HARDTKE, Thomas: Kanon und Weltliteratur in der Literaturdidaktik : Deutschsprachiger und US-amerikanischer Diskurs im Vergleich. World Literature Studies. Vol. 7, 2015, n. 3, s. 55–62. |
MARC
LEADER | 00000nab a22000004i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 002027685 | ||
003 | CZ PrUCL | ||
005 | 20161008181137.0 | ||
008 | 160516s2015 xo ||| ||ger d | ||
FMT | |||
040 | |a ABB060 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a ger |b eng | |
072 | 7 | |a 82.0 |x Literatura (teorie) |2 Konspekt |9 11 | |
080 | |a 821(100) |2 MRF | ||
080 | |a [82:081]-021.61 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
080 | |a 821(1-55) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hardtke, Thomas |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Kanon und Weltliteratur in der Literaturdidaktik : |b Deutschsprachiger und US-amerikanischer Diskurs im Vergleich / |c Thomas Hardtke. |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a jiný |b nz |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Studie se věnuje debatě o kánonu v rámci vyučování světové literatury v Německu a USA, autor srovnává oba pedagogické diskurzy v postkoloniálních studiích. | |
599 | |a CLB-CPK | ||
650 | 0 | 7 | |a světová literatura |7 ph116360 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a literární kánon |7 ph388304 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a postkoloniální literatury |7 ph721384 |2 czenas |
651 | 7 | |a Německo |7 ge135889 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Spojené státy americké |7 ge128584 |2 czenas | |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
773 | 0 | |t World Literature Studies |x 1337-9275 |g Vol. 7, 2015, n. 3, s. 55-62 |q 7:3<55 |9 2015 | |
964 | |a B12 | ||
OWN | |a UCLA | ||
CAT | |a UCLLS |b 50 |c 20160516 |l KNA01 |h 0955 | ||
CAT | |a UCLMI |b 50 |c 20161008 |l KNA01 |h 1811 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 50 |c 20220228 |l KNA01 |h 2307 | ||
CAT | |a OIT |c 20220325 |l KNA01 |h 1711 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20230519 |l KNA01 |h 2022 | ||
SIF | |a LS | ||
910 | |a ABB060 | ||
524 | |a HARDTKE, Thomas: Kanon und Weltliteratur in der Literaturdidaktik : Deutschsprachiger und US-amerikanischer Diskurs im Vergleich. World Literature Studies. Vol. 7, 2015, n. 3, s. 55–62. |