Loading…
Article

K problému kvantity poznatků v literární výchově

Current Bibliography (since 1945)

Úvaha o dichotomii v pojetí literární výchovy: tradiční versus inovační (interpretační, expresivní). Autor se zamýšlí nad otázkou kvantity poznatků v literární výchově, kterou v inovačním pojetí výuky považuje za problematickou.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hník, Ondřej, 1977– (Author)
Format: Article
Language:Czech
Country:Czech Republic
Info:Český jazyk a literatura -- Roč. 67, 2016/2017, č. 2, s. 83–87
Form/Genre:
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
HNÍK, Ondřej: K problému kvantity poznatků v literární výchově. Český jazyk a literatura. Roč. 67, 2016/2017, č. 2, s. 83–87.

MARC

LEADER 00000nab a22000004i 4500
001 002098799
003 CZ PrUCL
005 20161215101736.0
008 161215m20162017xr ||| ||cze d
FMT
040 |a ABB060  |b cze  |e rda 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 82:37.016  |2 MRF 
080 |a 37.091.214  |2 MRF 
080 |a 82(091)  |2 MRF 
080 |a 373.02  |2 MRF 
080 |a (0:82-4)  |2 MRF 
100 1 |a Hník, Ondřej,  |d 1977-  |7 mzk2006363728  |4 aut 
245 1 0 |a K problému kvantity poznatků v literární výchově /  |c Ondřej Hník. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a jiný  |b nz  |2 rdacarrier 
520 2 |a Úvaha o dichotomii v pojetí literární výchovy: tradiční versus inovační (interpretační, expresivní). Autor se zamýšlí nad otázkou kvantity poznatků v literární výchově, kterou v inovačním pojetí výuky považuje za problematickou. 
599 |a CLB-CPK 
650 0 7 |a literární výchova  |7 ph117228  |2 czenas 
650 0 7 |a učební plány  |7 ph116828  |2 czenas 
650 0 7 |a literární historie  |7 ph122385  |2 czenas 
650 0 7 |a školní didaktika  |7 ph116827  |2 czenas 
655 7 |a úvahy  |7 fd134000  |2 czenas 
773 0 |t Český jazyk a literatura  |x 0009-0786  |g Roč. 67, 2016/2017, č. 2, s. 83-87  |q 67:2<83  |9 2016-2017 
964 |a B12 
OWN |a UCLA 
CAT |a UCLPH  |b 50  |c 20161215  |l KNA01  |h 1017 
CAT |a BATCH-UPD  |b 50  |c 20220228  |l KNA01  |h 2342 
CAT |a OIT  |c 20220325  |l KNA01  |h 1717 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20230519  |l KNA01  |h 2037 
SIF |a pha 
910 |a ABB060 
524 |a HNÍK, Ondřej: K problému kvantity poznatků v literární výchově. Český jazyk a literatura. Roč. 67, 2016/2017, č. 2, s. 83–87.