Loading…
Article
K problému kvantity poznatků v literární výchově
Current Bibliography (since 1945)
Úvaha o dichotomii v pojetí literární výchovy: tradiční versus inovační (interpretační, expresivní). Autor se zamýšlí nad otázkou kvantity poznatků v literární výchově, kterou v inovačním pojetí výuky považuje za problematickou.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Czech |
Country: | Czech Republic |
Info: | Český jazyk a literatura -- Roč. 67, 2016/2017, č. 2, s. 83–87 |
Form/Genre: | |
Subjects: | |
Tags: |
No Tags
|
Citation: |
HNÍK, Ondřej: K problému kvantity poznatků v literární výchově. Český jazyk a literatura. Roč. 67, 2016/2017, č. 2, s. 83–87. |
Conspectus: | 37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
---|---|
MDT: | 82:37.016 37.091.214 82(091) 373.02 (0:82-4) |
ISSN: | 0009-0786 |