Načítá se…
Článek

Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti?

Současná bibliografie (od roku 1945)

Studie analyzuje Chambersovo užívání pojmu dětského implicitního čtenáře tak, že se navrací k iserovským kořenům pojmu a následně zvažuje pozitiva i negativa této alternativy.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Segi Lukavská, Jana, 1989– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Česká literatura -- Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90–107
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
SEGI LUKAVSKÁ, Jana: Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti?. Česká literatura. Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90–107.

MARC

LEADER 00000nab a22000004i 4500
001 002133182
003 CZ PrUCL
005 20180903171500.0
008 170418e201702 xr ||| ||cze d
FMT
040 |a ABB060  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 821.162.3.09  |x Česká literatura (o ní)  |2 Konspekt  |9 11 
080 |a 82-93  |2 MRF 
080 |a 028.5-053.5  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Segi Lukavská, Jana,  |d 1989-  |7 av20181004754  |4 aut 
245 1 0 |a Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti? /  |c Jana Segi Lukavská. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a jiný  |b nz  |2 rdacarrier 
520 2 |a Studie analyzuje Chambersovo užívání pojmu dětského implicitního čtenáře tak, že se navrací k iserovským kořenům pojmu a následně zvažuje pozitiva i negativa této alternativy. 
599 |a CLB-CPK 
600 1 7 |a Chambers, Aidan,  |d 1934-  |7 jn20000603089  |2 czenas 
600 1 7 |a Iser, Wolfgang,  |d 1926-2007  |7 js20030317046  |2 czenas 
650 0 7 |a literatura pro děti a mládež  |7 ph138316  |2 czenas 
650 0 7 |a dětští čtenáři  |7 ph536665  |2 czenas 
653 0 |a implicitní čtenář 
653 0 |a intendovaný čtenář 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
773 0 |t Česká literatura  |x 0009-0468  |g Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90-107  |q 65:1<90  |9 201702 
964 |a B12 
OWN |a UCLA 
CAT |a UCLLS  |b 50  |c 20170418  |l KNA01  |h 1040 
CAT |a UCLRE  |b 50  |c 20180903  |l KNA01  |h 1715 
CAT |a BATCH-UPD  |b 50  |c 20220228  |l KNA01  |h 2355 
CAT |a OIT  |c 20220325  |l KNA01  |h 1720 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20230519  |l KNA01  |h 2050 
SIF |a LS 
910 |a ABB060 
524 |a SEGI LUKAVSKÁ, Jana: Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti?. Česká literatura. Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90–107.