Načítá se…
Článek
Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti?
Současná bibliografie (od roku 1945)
Studie analyzuje Chambersovo užívání pojmu dětského implicitního čtenáře tak, že se navrací k iserovským kořenům pojmu a následně zvažuje pozitiva i negativa této alternativy.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Česká literatura -- Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90–107 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
SEGI LUKAVSKÁ, Jana: Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti?. Česká literatura. Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90–107. |
MARC
LEADER | 00000nab a22000004i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 002133182 | ||
003 | CZ PrUCL | ||
005 | 20180903171500.0 | ||
008 | 170418e201702 xr ||| ||cze d | ||
FMT | |||
040 | |a ABB060 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 821.162.3.09 |x Česká literatura (o ní) |2 Konspekt |9 11 | |
080 | |a 82-93 |2 MRF | ||
080 | |a 028.5-053.5 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Segi Lukavská, Jana, |d 1989- |7 av20181004754 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti? / |c Jana Segi Lukavská. |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a jiný |b nz |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Studie analyzuje Chambersovo užívání pojmu dětského implicitního čtenáře tak, že se navrací k iserovským kořenům pojmu a následně zvažuje pozitiva i negativa této alternativy. | |
599 | |a CLB-CPK | ||
600 | 1 | 7 | |a Chambers, Aidan, |d 1934- |7 jn20000603089 |2 czenas |
600 | 1 | 7 | |a Iser, Wolfgang, |d 1926-2007 |7 js20030317046 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a literatura pro děti a mládež |7 ph138316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dětští čtenáři |7 ph536665 |2 czenas |
653 | 0 | |a implicitní čtenář | |
653 | 0 | |a intendovaný čtenář | |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Česká literatura |x 0009-0468 |g Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90-107 |q 65:1<90 |9 201702 | |
964 | |a B12 | ||
OWN | |a UCLA | ||
CAT | |a UCLLS |b 50 |c 20170418 |l KNA01 |h 1040 | ||
CAT | |a UCLRE |b 50 |c 20180903 |l KNA01 |h 1715 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 50 |c 20220228 |l KNA01 |h 2355 | ||
CAT | |a OIT |c 20220325 |l KNA01 |h 1720 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20230519 |l KNA01 |h 2050 | ||
SIF | |a LS | ||
910 | |a ABB060 | ||
524 | |a SEGI LUKAVSKÁ, Jana: Dětský implicitní čtenář jako klíč k literatuře pro děti?. Česká literatura. Roč. 65, 2017, č. 1, únor, s. 90–107. |