Loading…
Article
Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci?
Vlasta Řeřichová
Článek informuje o výsledcích výzkumu úrovně čtenářských strategií patnáctiletých žáků, které konfrontuje s požadavky a cíli Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělání.
Kramerius (MZK)Kramerius (NDK)
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Info: | Duha -- Roč. 31, 2017, č. 2, s. 2–3 |
Form/Genre: | |
Subjects: | |
Language: | Czech |
Country: | Czech Republic |
MARC
LEADER | 00000nab a22000004i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 002172009 | ||
003 | CZ PrUCL | ||
005 | 20170731120011.0 | ||
008 | 170731s2017 xr ||| ||cze d | ||
FMT | |||
040 | |a ABB060 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |2 Konspekt |9 12 | |
080 | |a 028.1 |2 MRF | ||
080 | |a 028.6 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a (046) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Řeřichová, Vlasta, |d 1949- |7 ola2002143786 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci? / |c Vlasta Řeřichová. |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a jiný |b nz |2 rdacarrier | ||
500 | |a Téma celého čísla: Dospívající a knihovny. | ||
520 | 2 | |a Článek informuje o výsledcích výzkumu úrovně čtenářských strategií patnáctiletých žáků, které konfrontuje s požadavky a cíli Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělání. | |
599 | |a CLB-CPK | ||
610 | 2 | 7 | |a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání |7 kn20060621002 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čtenářství |7 ph222812 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čtenářská gramotnost |7 ph136980 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova ke čtenářství |7 ph255078 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a základní školy |7 ph116795 |2 czenas |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Duha |x 0862-1985 |g Roč. 31, 2017, č. 2, s. 2-3 |q 31:2<2 |9 2017 | |
856 | 4 | 2 | |u https://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:a878c520-7ea9-11e8-9588-5ef3fc9bb22f |y Kramerius |z (MZK) |4 N |
856 | 4 | 2 | |u https://www.ndk.cz/uuid/uuid:9587fc11-7ea9-11e8-9588-5ef3fc9bb22f |y Kramerius |z (NDK) |4 N |
964 | |a B12 | ||
OWN | |a UCLA | ||
CAT | |a UCLPH |b 50 |c 20170731 |l KNA01 |h 1158 | ||
CAT | |a UCLPH |b 50 |c 20170731 |l KNA01 |h 1200 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 50 |c 20220301 |l KNA01 |h 0011 | ||
CAT | |a OIT |c 20220325 |l KNA01 |h 1722 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20230519 |l KNA01 |h 2104 | ||
CAT | |a CLB |b 50 |c 20240420 |l KNA01 |h 0334 | ||
CAT | |a CLB |b 50 |c 20241010 |l KNA01 |h 1042 | ||
SIF | |a pha | ||
910 | |a ABB060 | ||
524 | |a ŘEŘICHOVÁ, Vlasta: Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci?. Duha. Roč. 31, 2017, č. 2, s. 2–3. |