Loading…
Book
Horizonty evropského dramatu : současný divadelní text mezi dramatickými a postdramatickými tendencemi
Current Bibliography (after 1945)
Kolektivní monografie je výsledkem dvouletého výzkumného projektu autorského týmu Katedry teorie a kritiky DAMU, která zachycuje proměny a podoby současného psaní pro divadlo v období mezi lety 2000–2015 v divadelních kulturách Německa a Rakouska, Velké Británie, České republiky, Polska, Ruska a Itálie; s Profily autorů (s. 313–318); s resumé v angličtině (s. 321–323); s Jmenným rejstříkem (s. 325–330) a s uvedenými studiemi.
Saved in:
Statement of Responsibility: | Zuzana Augustová, Jan Jiřík, Daniela Jobertová (eds.). |
---|---|
Other Authors: | , , , , , , , , , , , |
Format: | Book |
Language: | Czech English |
Country: | Czech Republic |
Series: | Black-box (NAMU)
|
Published: |
Praha : NAMU,
2017.
|
Form/Genre: | |
Subjects: | |
Tags: |
No Tags
|
Citation: |
Horizonty evropského dramatu : současný divadelní text mezi dramatickými a postdramatickými tendencemi. Praha : NAMU, 2017. |
Table of Contents:
- Změna paradigmatu v německojazyčném divadle a dramatu [studie] / Zuzana Augustová, s. 11-54
- Síla dramatiků ve Velké Británii [studie] / Martina Schlegelová, s. 55-90
- České drama po roce 2000 [studie] / Vít Pokorný, s. 91-122
- Z Polska do Polska : tendence a podoby polského psaní pro divadlo [studie] / Jan Jiřík, s. 123-154
- (R)evoluce v současném ruskojazyčném divadle a dramatu [studie] / Marcela Magdová, s. 155-196
- Život, nebo smrt současného italského divadelního textu? [studie] / Kateřina Bohadlová, s. 197-232
- Is there a postdramatic drama?: (about fable and representation of the world) [studie] / Davide Carnevali, s. 233-342
- Elfriede Jelinek and Evald Palmetshofer in between [studie] / Teresa Kovacs, s. 243-262
- The forgotten art of interpretation? [studie] / Piotr Olkusz, s. 263-274
- "New (Czech) drama" and postdramatic theatre [studie] / Lenka Jungmannová, s. 275-284
- Theorising New Writing in its mise en scène: the example of Joël Pommerat [studie] / Patrice Pavis, s. 285-312