Loading…
Book Chapter

Be Blond! : Typo-advertising in Public Space = Buď blond! : typoreklama ve veřejném prostoru

Current Bibliography (since 1945)

Studie se zabývá vývojem typografické reklamy v meziválečném Československu v mezinárodním kontextu dějin umění a vztahem reklamy, typografie, textu a řeči ve veřejném prostoru.

Saved in:
Bibliographic Details
Statement of Responsibility:Iva Knobloch ; překlad Phil Jones.
Main Author: Knobloch, Iva, 1964– (Author)
Other Authors: Jones, Philip, 1960– (Translator)
Format: Book Chapter
Language:English
Czech
Country:Czech Republic
Info:Theatre of the Street : Advertising and Window Display within the Context of Modernism 1918–1938 = Divadlo ulice : reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu meziválečného modernismu 1918–1938 -- S. 305–360
Form/Genre:
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
KNOBLOCH, Iva: Be Blond! : Typo-advertising in Public Space = Buď blond! : typoreklama ve veřejném prostoru. Překlad Phil Jones. In: Theatre of the Street : Advertising and Window Display within the Context of Modernism 1918–1938 = Divadlo ulice : reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu meziválečného modernismu 1918–1938. Ed. Lada Hubatová-Vacková. Praha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2021, s. 305–360.
Parent Unit:
Description
Conspectus:659 Reklama. Public relations. Média
MDT:659.1
655.2
655.244
81'42
81'24
316.334.56
711.4
659.158
659.135:628.974.7
7.036/.038
(048.8)
Item Description:Překladatel uveden v tiráži knihy.
ISBN:978-80-88308-43-0