Loading…
Book Chapter
Be Blond! : Typo-advertising in Public Space = Buď blond! : typoreklama ve veřejném prostoru
Current Bibliography (since 1945)
Studie se zabývá vývojem typografické reklamy v meziválečném Československu v mezinárodním kontextu dějin umění a vztahem reklamy, typografie, textu a řeči ve veřejném prostoru.
Saved in:
Statement of Responsibility: | Iva Knobloch ; překlad Phil Jones. |
---|---|
Main Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book Chapter |
Language: | English Czech |
Country: | Czech Republic |
Info: | Theatre of the Street : Advertising and Window Display within the Context of Modernism 1918–1938 = Divadlo ulice : reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu meziválečného modernismu 1918–1938 -- S. 305–360 |
Form/Genre: | |
Subjects: | |
Tags: |
No Tags
|
Citation: |
KNOBLOCH, Iva: Be Blond! : Typo-advertising in Public Space = Buď blond! : typoreklama ve veřejném prostoru. Překlad Phil Jones. In: Theatre of the Street : Advertising and Window Display within the Context of Modernism 1918–1938 = Divadlo ulice : reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu meziválečného modernismu 1918–1938. Ed. Lada Hubatová-Vacková. Praha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2021, s. 305–360. |
Parent Unit: |
Conspectus: | 659 Reklama. Public relations. Média |
---|---|
MDT: | 659.1 655.2 655.244 81'42 81'24 316.334.56 711.4 659.158 659.135:628.974.7 7.036/.038 (048.8) |
Item Description: | Překladatel uveden v tiráži knihy. |
ISBN: | 978-80-88308-43-0 |