Načítá se…
Článek
Between Brueghel, Surrealism, and New Realism: Wachsman’s Stage Design for Heavy Barbara
Současná bibliografie (od roku 1945)
Studie o divadelní hře J. Voskovce a J. Wericha „Těžká Barbora“, jež byla inspirována díly malíře P. Brueghela. Scénografii k inscenaci „Těžké Barbory“ v Osvobozeném divadle vytvořil malíř a scénograf A. Wachsman; připojena bio-bibliografická poznámka (s. 136).
onlineDOI
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Angličtina |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Theatralia -- Roč. 25, 2022, č. 1, 15. 4., s. 109–136 |
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Voskovec, Jiří – Werich, Jan. Těžká Barbora -- [drama] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
ŠLAISOVÁ, Eva: Between Brueghel, Surrealism, and New Realism: Wachsman’s Stage Design for Heavy Barbara. Theatralia. Roč. 25, 2022, č. 1, 15. 4., s. 109–136. |
MARC
LEADER | 00000nab a22000004i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 002834681 | ||
003 | CZ PrUCL | ||
005 | 20230529134444.0 | ||
008 | 230529e20220415xr ||| ||eng d | ||
FMT | |||
040 | |a ABB060 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a eng |b eng | |
072 | 7 | |a 792 |x Divadlo. Divadelní představení |2 Konspekt |9 3 | |
080 | |a 791/792.071.2 |2 MRF | ||
080 | |a 821.162.3-2-051 |2 MRF | ||
080 | |a 821.162.3-2 |2 MRF | ||
080 | |a 792.2/.8 |2 MRF | ||
080 | |a 7.04 |2 MRF | ||
080 | |a 75.071.1 |2 MRF | ||
080 | |a 792.021.071.1 |2 MRF | ||
080 | |a 75.051 |2 MRF | ||
080 | |a 792.021 |2 MRF | ||
080 | |a 7.037.5 |2 MRF | ||
080 | |a 792.036/.038 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šlaisová, Eva |7 mzk2012685576 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Between Brueghel, Surrealism, and New Realism: Wachsman’s Stage Design for Heavy Barbara / |c Eva Šlaisová. |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a jiný |b nz |2 rdacarrier | ||
500 | |a Téma čísla: The Historical Avant-garde in the European Context. | ||
520 | 2 | |a Studie o divadelní hře J. Voskovce a J. Wericha "Těžká Barbora", jež byla inspirována díly malíře P. Brueghela. Scénografii k inscenaci "Těžké Barbory" v Osvobozeném divadle vytvořil malíř a scénograf A. Wachsman; připojena bio-bibliografická poznámka (s. 136). | |
599 | |a CLB-CPK | ||
600 | 1 | 7 | |a Voskovec, Jiří, |d 1905-1981 |7 jk01150746 |2 czenas |
600 | 1 | 7 | |a Werich, Jan, |d 1905-1980 |7 jk01151601 |2 czenas |
600 | 1 | 7 | |a Bruegel, Pieter, |d asi 1525-1569 |7 jn19981000340 |2 czenas |
600 | 1 | 7 | |a Wachsman, Alois, |d 1898-1942 |7 jk01151351 |2 czenas |
600 | 1 | 7 | |a Šlaisová, Eva |7 mzk2012685576 |2 czenas |
610 | 2 | 7 | |a Osvobozené divadlo (1936-1948) |7 ko2008457737 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a herci |7 ph117199 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čeští dramatici |7 ph128169 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a české drama |7 ph128137 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a divadelní inscenace |7 ph114330 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a umělecké náměty |7 ph138227 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a malíři |7 ph122596 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a scénografové |7 ph200840 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a obrazy |7 ph123609 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a scénografie |7 ph116114 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a surrealismus (umění) |7 ph126286 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a divadelní avantgarda |7 ph250054 |2 czenas |
653 | 0 | |a nový realismus | |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
655 | 4 | |a bio-bibliografické poznámky | |
773 | 0 | |t Theatralia |x 1803-845X |g Roč. 25, 2022, č. 1, 15. 4., s. 109-136 |q 25:1<109 |9 20220415 | |
787 | 0 | 8 | |a Voskovec, Jiří - Werich, Jan |t Těžká Barbora |4 drama |
856 | 4 | 1 | |u https://digilib.phil.muni.cz/_flysystem/fedora/pdf/145141.pdf |y online |4 N |
856 | 4 | 2 | |u https://doi.org/10.5817/TY2022-1-7 |y DOI |4 N |
964 | |a B12 | ||
OWN | |a UCLA | ||
CAT | |a UCLJF |b 50 |c 20230529 |l KNA01 |h 1344 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 50 |c 20240311 |l KNA01 |h 2312 | ||
SIF | |a NÚS | ||
910 | |a ABB060 | ||
524 | |a ŠLAISOVÁ, Eva: Between Brueghel, Surrealism, and New Realism: Wachsman’s Stage Design for Heavy Barbara. Theatralia. Roč. 25, 2022, č. 1, 15. 4., s. 109–136. |