Načítá se…
Článek

Reklamy jsou jímky na klamy

Současná bibliografie (po roce 1945)

Úvaha o současné překladatelské a vydavatelské praxi; v rubrice Překladatelský sloupek.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Bergrová, Zdenka, 1923–2008 (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Týdeník Rozhlas -- Roč. 14, 2004, č. 36, 30. 8.–5. 9., s. 4
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
BERGROVÁ, Zdenka: Reklamy jsou jímky na klamy. Týdeník Rozhlas. Roč. 14, 2004, č. 36, 30. 8.–5. 9., s. 4.
Více informací
MDT:655
82.035
(0:82-4)
ISSN:1213-2098