Načítá se…
Kniha

Média a modernita : Sociální teorie médií

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie, s autorovou Předmluvou (s. 5), s Úvodem (s. 7–13) a s kapitolami: Komunikace a společenský kontext, Média a rozvoj moderních společností, Rozvoj zprostředkované interakce, Transformace zviditelňování, Globalizace komunikace, Opětovné zakotvení tradice, Sebepojetí a zkušenost v mediovaném světě, Znovuobjevení veřejné sféry; – se jmenným a věcným rejstříkem.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:John B. Thompson ; z anglického originálu The Media and Modernity. A Social Theory of the Media (Oxford, Polity Press – Blackwell Publishing Limited 1995) přeložil a Poznámku překladatele (s. 211) napsal Jan Jirák.
Hlavní autor: Thompson, John B. (Autor)
Další autoři: Jirák, Jan, 1958– (Překladatel, Autor textu doprovodného materiálu)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
Nakladatelské údaje: Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2004.
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
THOMPSON, John B.: Média a modernita : Sociální teorie médií. Z anglického originálu The Media and Modernity. A Social Theory of the Media (Oxford, Polity Press – Blackwell Publishing Limited 1995) přeložil a Poznámku překladatele napsal Jan Jirák. Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2004.
Více informací
MDT:007
13
31
=20
(048.8)
Poznámky:Na obálce a na titulním listě s označením: Mediální studia [edice ?].
Fyzický popis:219 s.