Načítá se…
Kniha
Média a modernita : Sociální teorie médií
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie, s autorovou Předmluvou (s. 5), s Úvodem (s. 7–13) a s kapitolami: Komunikace a společenský kontext, Média a rozvoj moderních společností, Rozvoj zprostředkované interakce, Transformace zviditelňování, Globalizace komunikace, Opětovné zakotvení tradice, Sebepojetí a zkušenost v mediovaném světě, Znovuobjevení veřejné sféry; – se jmenným a věcným rejstříkem.
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | John B. Thompson ; z anglického originálu The Media and Modernity. A Social Theory of the Media (Oxford, Polity Press – Blackwell Publishing Limited 1995) přeložil a Poznámku překladatele (s. 211) napsal Jan Jirák. |
---|---|
Hlavní autor: | |
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
Nakladatelské údaje: |
Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum,
2004.
|
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
THOMPSON, John B.: Média a modernita : Sociální teorie médií. Z anglického originálu The Media and Modernity. A Social Theory of the Media (Oxford, Polity Press – Blackwell Publishing Limited 1995) přeložil a Poznámku překladatele napsal Jan Jirák. Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2004. |
MDT: | 007 13 31 =20 (048.8) |
---|---|
Poznámky: | Na obálce a na titulním listě s označením: Mediální studia [edice ?]. |
Fyzický popis: | 219 s. |