Od divadelního eseje k divadelnímu tvaru : Teoretické úvahy divadelního praktika. 2. díl
Soubor esejů spojujících teoretické pohledy na několik vybraných dramat s analýzou jejich scénické realizace, mj.: Básník bez mateřštiny Julius Zeyer (K uvedení Radúze a Mahuleny), s. 5–12; Peri-feérie (K uvedení Langrovy Periferie), s. 21–29 /s dopisem M. Plešáka/; Glosy režiséra na 4 témata (K uvedení Mahenova Dezertéra), s. 33–39 /s dopisem J. Mahena K. Čapkovi a s úryvky z dopisu K. Mahenové/; Poema o nehrdinství (K uvedení Totálního kuropění Ludvíka Kundery) /s. 41–45/; Kde končí pes a začíná vlk (K uvedení hry Daniely Fischerové Hodina mezi psem a vlkem), s. 49–58 /s autorčiným prohlášením v Rovnosti a odpověďmi M. Hynšta a V. Cejpka/; Naděje umře až příště (K uvedení Semerádova Paneloptika), s. 63–68 /s úryvkem z dopisu M. Hynšta K. Semerádovi/; – s fot. dokumentací, s autorovou fot. (přední záložka), s jeho Poznámkami na úvod (s. 4) a na závěr (s. 179).
Údaje o odpovědnosti: | Miloš Hynšt. |
---|---|
Hlavní autor: | |
Další autoři: | , , , |
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
Nakladatelské údaje: |
Brno : Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta,
2006.
|
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Zeyer, Julius. Radúz a Mahulena -- Hudbu složil Josef Suk -- [melodram] Langer, František. Periferie -- [divadelní hra] Mahen, Jiří. Dezertér -- [divadelní hra] Kundera, Ludvík. Totální kuropění -- [divadelní hra] Fischerová, Daniela. Hodina mezi psem a vlkem -- [divadelní hra] Semerád, Karel. Paneloptikum -- [divadelní hra] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
HYNŠT, Miloš: Od divadelního eseje k divadelnímu tvaru : Teoretické úvahy divadelního praktika. 2. díl. Brno : Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta, 2006. |
MDT: | 792 885.0-2 (0:82-4) (048.83) (082) |
---|---|
Fyzický popis: | 179 s. |