Načítá se…
Článek
Literární teorie: Co s ní dnes ve škole?
Současná bibliografie (po roce 1945)
Úvaha o smyslu pedagogického povědomí o literárněteoretických konceptech navrhuje domácí strukturalistickou tradici jako užitečný základ přemýšlení o literatuře, podává také přehled dalších inspirativních teoretických postojů. K textu je připojen soupis literárněteoretických prací, vydaných v posledních letech česky.
online
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Host -- Roč. 23, 2007, č. 1, 12. 1., příl. Host do školy, č. 1, s. 3–7 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
BÍLEK, Petr A.: Literární teorie: Co s ní dnes ve škole?. Host. Roč. 23, 2007, č. 1, 12. 1., příl. Host do školy, č. 1, s. 3–7. |
MDT: | 37 82 82.0 930 (01) (048.8) (0:82-4) |
---|---|
ISSN: | 1211-9938 |