Načítá se…
Článek

Má smysl povinná četba na školách? : Seznamy děl a opsané obsahy přežívají. Povinná četba se pouze přejmenovala na doporučenou

Současná bibliografie (po roce 1945)

Názory na výuku literatury na školách v diskusní rubrice Pro & Proti.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:přispěli Lukáš Hurník, Michal Šanda
Hlavní autoři: Hurník, Lukáš, 1967– (Autor) , Šanda, Michal, 1965– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Literární noviny -- Roč. 21, 2010, č. 13, 29. 3., s. 6
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
HURNÍK, Lukáš – ŠANDA, Michal: Má smysl povinná četba na školách? : Seznamy děl a opsané obsahy přežívají. Povinná četba se pouze přejmenovala na doporučenou. Literární noviny. Roč. 21, 2010, č. 13, 29. 3., s. 6.
Více informací
MDT:028
37
82
(042.5)
ISSN:1210-0021