Načítá se…
Článek
Výchovná síla pířkladu : projev ministra školství a kultury
Současná bibliografie (po roce 1945)
Kahuda shrnuje v projevu význam lidových knihoven, dále vytyčuje především tři důležité směry dalšího rozvoje (které přesahují instituci knihoven) a) odbyrokratizování práce, knihovníci mají podávat „iniciativní návrhy na zrušení agendy“; b) udržet a dále rozvíjet iniciativu mas; c) s postupně uskutečňovanou decentralisací se bude podstatně zvětšovat pravomoc národních výborů.
Kramerius (MZK)
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Čtenář -- Roč. 8, 1956, č. 8, srpen, s. 169–171. |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
KAHUDA, František: Výchovná síla pířkladu : projev ministra školství a kultury. Čtenář. Roč. 8, 1956, č. 8, srpen, s. 169–171. |
Skupina Konspektu: | 026/027 Knihovny |
---|---|
MDT: | (046) 027.4/.5 028.1 352/353 316.7:32 |
ISSN: | 0011-2321 |