Načítá se…
Článek

Globalizační trendy, média, nová etika a reklama

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie rozebírá etické aspekty reklamy určené mladším recipientům, zvláště na případě reklamní kampaně společnosti Kofola.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pavera, Libor, 1972– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Slovensko
In:O interpretácii umeleckého textu -- Roč. 2014, č. 27, s. 208–219
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
PAVERA, Libor: Globalizační trendy, média, nová etika a reklama. O interpretácii umeleckého textu. Roč. 2014, č. 27, s. 208–219.
Více informací
Skupina Konspektu:82 Literatura. Literární život
MDT:316.774-027.21
659.1
17
(048.8)
ISBN:978-80-558-0715-7