Načítá se…
Článek

Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci období základního vzdělávání v moravskoslezském kraji na konci období základního vzdělávání

Bibliografie českého literárního internetu

Studie se věnuje prezentaci výsledků výzkumu čtenářských strategií patnáctiletých žáků. Výzkum se soustředil na otázky čtenářských strategií, preferovaných druhů zdrojů a vnějších činitelů, ovlivňujících četbu.

online
Webarchiv
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:Dana Vicherková, Vlasta Řeřichová.
Hlavní autoři: Vicherková, Dana (Autor) , Řeřichová, Vlasta, 1949– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Jazyk – Literatura – Komunikace [online] -- Roč. 5, 2016, č. 1, s. 51–54
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
VICHERKOVÁ, Dana – ŘEŘICHOVÁ, Vlasta: Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci období základního vzdělávání v moravskoslezském kraji na konci období základního vzdělávání. Jazyk – Literatura – Komunikace [online]. Roč. 5, 2016, č. 1, s. 51–54. URL: http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1–2016
Více informací
Skupina Konspektu:028 Čtení. Četba
MDT:028.1
028.1-053.2
(048.8)
ISSN:1805-689X