Načítá se…
Článek
Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci období základního vzdělávání v moravskoslezském kraji na konci období základního vzdělávání
Bibliografie českého literárního internetu
Studie se věnuje prezentaci výsledků výzkumu čtenářských strategií patnáctiletých žáků. Výzkum se soustředil na otázky čtenářských strategií, preferovaných druhů zdrojů a vnějších činitelů, ovlivňujících četbu.
onlineWebarchiv
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | Dana Vicherková, Vlasta Řeřichová. |
---|---|
Hlavní autoři: | , |
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Jazyk – Literatura – Komunikace [online] -- Roč. 5, 2016, č. 1, s. 51–54 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
VICHERKOVÁ, Dana – ŘEŘICHOVÁ, Vlasta: Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci období základního vzdělávání v moravskoslezském kraji na konci období základního vzdělávání. Jazyk – Literatura – Komunikace [online]. Roč. 5, 2016, č. 1, s. 51–54. URL: http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1–2016 |
Skupina Konspektu: | 028 Čtení. Četba |
---|---|
MDT: | 028.1 028.1-053.2 (048.8) |
ISSN: | 1805-689X |