Načítá se…
Článek

Publicistická tvorba Jany Krejcarové z druhé poloviny čtyřicátých let

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie se zabývá analýzou vybraných publicistických článků J. Krejcarové z let 1946–1947. Autorka se soustřeďuje na zařazení publicistiky Krejcarové do dobového kontextu a její srovnání s publicistickou tvorbou M. Jesenské.

online
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Militz, Anna, 1990– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Slovo a smysl -- Roč. 14, 2017, č. 28, s. [32]–37
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
MILITZ, Anna: Publicistická tvorba Jany Krejcarové z druhé poloviny čtyřicátých let. Slovo a smysl. Roč. 14, 2017, č. 28, s. [32]–37.
Více informací
Skupina Konspektu:821.162.3.09 Česká literatura (o ní)
MDT:82-92-055.2
070.4
82.09
82.091
(048.8)
ISSN:1214-7915