Načítá se…
Článek
Publicistická tvorba Jany Krejcarové z druhé poloviny čtyřicátých let
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie se zabývá analýzou vybraných publicistických článků J. Krejcarové z let 1946–1947. Autorka se soustřeďuje na zařazení publicistiky Krejcarové do dobového kontextu a její srovnání s publicistickou tvorbou M. Jesenské.
online
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Slovo a smysl -- Roč. 14, 2017, č. 28, s. [32]–37 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MILITZ, Anna: Publicistická tvorba Jany Krejcarové z druhé poloviny čtyřicátých let. Slovo a smysl. Roč. 14, 2017, č. 28, s. [32]–37. |
Skupina Konspektu: | 821.162.3.09 Česká literatura (o ní) |
---|---|
MDT: | 82-92-055.2 070.4 82.09 82.091 (048.8) |
ISSN: | 1214-7915 |