Načítá se…
Článek

Publishers‘ advertising strategies to widen and diversify readership : the example of Bohemia

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie se zabývá vydavatelskými strategiemi čtyř pražských deníků na přelomu 18. a 19. století. Autorka zohledňuje rozdíl nakladatelského trhu na česko- a německojazyčnou produkci; připojeny faksimilie zmiňovaných deníků.

online
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Mádlová, Claire, 1970– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Angličtina
Země vydání:Česká republika
In:Dějiny – teorie – kritika -- Roč. 15, 2018, č. 1, srpen, s. 69–98
Forma/žánr:
Odkazované dílo:Prager Oberpostamtszeitung -- [deník]
Schönfeldské královské pražské nowiny -- [deník]
Kraméryusowy Cýsařské Královské Wlastenské Nowiny -- [deník]
Prager neue Zeitung -- [deník]
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
MÁDLOVÁ, Claire: Publishers‘ advertising strategies to widen and diversify readership : the example of Bohemia. Dějiny – teorie – kritika. Roč. 15, 2018, č. 1, srpen, s. 69–98.
Více informací
Skupina Konspektu:655 Polygrafie. Vydavatelství a knižní obchod
MDT:655.4/.5
028.1
655.41-051
070"520.1"
811.162.3
811.112.2
930
091.07
(048.8)
ISSN:1214-7249