Načítá se…
Článek
Publishers‘ advertising strategies to widen and diversify readership : the example of Bohemia
Současná bibliografie (od roku 1945)
Studie se zabývá vydavatelskými strategiemi čtyř pražských deníků na přelomu 18. a 19. století. Autorka zohledňuje rozdíl nakladatelského trhu na česko- a německojazyčnou produkci; připojeny faksimilie zmiňovaných deníků.
online
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Angličtina |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Dějiny – teorie – kritika -- Roč. 15, 2018, č. 1, srpen, s. 69–98 |
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Prager Oberpostamtszeitung -- [deník] Schönfeldské královské pražské nowiny -- [deník] Kraméryusowy Cýsařské Královské Wlastenské Nowiny -- [deník] Prager neue Zeitung -- [deník] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MÁDLOVÁ, Claire: Publishers‘ advertising strategies to widen and diversify readership : the example of Bohemia. Dějiny – teorie – kritika. Roč. 15, 2018, č. 1, srpen, s. 69–98. |