Načítá se…
Článek
Mezi výkladní skříní a cihlou : jak ve výuce vrátit hlas básníku i básni
Současná bibliografie (po roce 1945)
Autor se ve své úvaze zamýšlí nad současným školským systémem, systémem státních maturit a nad tím, jak vypadá – a jak by měla nebo alespoň mohla vypadat – výuka literatury na středních školách. Autor se kriticky vyjadřuje též k edici výukových materiálů „Seminář České knižnice“ a zamýšlí se nad představou o vzdělání a vzdělanosti v české společnosti.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | A2 -- Roč. 16, 2020, č. 15, 15. 7., s. 4 |
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Seminář České knižnice -- [edice] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
POKORNÝ, Martin: Mezi výkladní skříní a cihlou : jak ve výuce vrátit hlas básníku i básni. A2. Roč. 16, 2020, č. 15, 15. 7., s. 4. |
Skupina Konspektu: | 82:37 Literární výchovné programy |
---|---|
MDT: | 82:37.016 373.5.091.274/.275 37.091.214 37.017 373.5/.6.011.3-051 373.5.011.3-052 316.7:316.344.3 082.1 (0:82-4) |
ISSN: | 1803-6635 |