Načítá se…
Článek

Metodologické vlivy v současných didaktických interpretacích na střední škole

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie o literární výchově na středních školách. Autor se soustřeďuje na pojem didaktická interpretace a prostřednictvím tři interpretačních postupů („Interpretace textů: (nejen) ke státní maturitě“, „Mluvící hlavy FF UK“ a seminář České knižnice) ukazuje, jaké metodologické vlivy jsou využívány v procesu výuky analýzy a interpretace literárních textů na středních školách.

online
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vojtíšek, Ondřej (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Slovo a smysl -- Roč. 16, 2019, č. 31, s. [209]–224
Forma/žánr:
Odkazované dílo:Kolár, Robert. Interpretace textů : (nejen) ke státní maturitě -- 1. vydání -- Praha : Akropolis, 2010 -- 149 s. -- 978-80-87481-05-9 -- [příručka]
Hník, Ondřej. Didaktika literatury : výzvy oboru -- 1. vydání -- Praha : Karolinum, 2014 -- 179 s. -- 978-80-246-2626-0 -- [příručka]
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
VOJTÍŠEK, Ondřej: Metodologické vlivy v současných didaktických interpretacích na střední škole. Slovo a smysl. Roč. 16, 2019, č. 31, s. [209]–224.
Více informací
Skupina Konspektu:82 Literatura. Literární život
MDT:37.02
82:37.016
82.07
373.5/.6+377.1/.3
37.091.321
821.162.3
(048.8)
ISSN:1214-7915