Načítá se…
Článek
Metodologické vlivy v současných didaktických interpretacích na střední škole
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie o literární výchově na středních školách. Autor se soustřeďuje na pojem didaktická interpretace a prostřednictvím tři interpretačních postupů („Interpretace textů: (nejen) ke státní maturitě“, „Mluvící hlavy FF UK“ a seminář České knižnice) ukazuje, jaké metodologické vlivy jsou využívány v procesu výuky analýzy a interpretace literárních textů na středních školách.
online
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Slovo a smysl -- Roč. 16, 2019, č. 31, s. [209]–224 |
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Kolár, Robert. Interpretace textů : (nejen) ke státní maturitě -- 1. vydání -- Praha : Akropolis, 2010 -- 149 s. -- 978-80-87481-05-9 -- [příručka] Hník, Ondřej. Didaktika literatury : výzvy oboru -- 1. vydání -- Praha : Karolinum, 2014 -- 179 s. -- 978-80-246-2626-0 -- [příručka] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
VOJTÍŠEK, Ondřej: Metodologické vlivy v současných didaktických interpretacích na střední škole. Slovo a smysl. Roč. 16, 2019, č. 31, s. [209]–224. |
Skupina Konspektu: | 82 Literatura. Literární život |
---|---|
MDT: | 37.02 82:37.016 82.07 373.5/.6+377.1/.3 37.091.321 821.162.3 (048.8) |
ISSN: | 1214-7915 |