Načítá se…
Část knihy
Komenského pojetí výchovné přeměny společnosti v kontextu jeho sociálního a pedagogického myšlení
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie zaměřující se na analýzu vybraných souvislostí čtvrté a šesté části „Porady“ – „Vševýchova (Pampaedia)“ a „Všenáprava (Panorthosia)“ a zjišťující dopad Komenského myšlenek mezi dnešními studenty učitelství.
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | Miroslav Procházka, Miluše Vítečková. |
---|---|
Hlavní autoři: | , |
Typ dokumentu: | Část knihy |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Utopismus, nebo realismus Komenského projektu nápravy věcí lidských? -- S. 81–99 |
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Komenský, Jan Amos. De rerum humanarum emendatione consultatio catholica -- [spis] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
PROCHÁZKA, Miroslav – VÍTEČKOVÁ, Miluše: Komenského pojetí výchovné přeměny společnosti v kontextu jeho sociálního a pedagogického myšlení. In: Hábl, Jan a kol.: Utopismus, nebo realismus Komenského projektu nápravy věcí lidských?. Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2019, s. 81–99. |
Vazby: |
Skupina Konspektu: | 37 Výchova a vzdělávání |
---|---|
MDT: | 37.01 316.3 17 (048.8) |
ISBN: | 978-80-7465-409-1 |