Načítá se…
Část knihy

Komenského pojetí výchovné přeměny společnosti v kontextu jeho sociálního a pedagogického myšlení

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie zaměřující se na analýzu vybraných souvislostí čtvrté a šesté části „Porady“ – „Vševýchova (Pampaedia)“ a „Všenáprava (Panorthosia)“ a zjišťující dopad Komenského myšlenek mezi dnešními studenty učitelství.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:Miroslav Procházka, Miluše Vítečková.
Hlavní autoři: Procházka, Miroslav, 1967– (Autor) , Vítečková, Miluše, 1975– (Autor)
Typ dokumentu: Část knihy
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Utopismus, nebo realismus Komenského projektu nápravy věcí lidských? -- S. 81–99
Forma/žánr:
Odkazované dílo:Komenský, Jan Amos. De rerum humanarum emendatione consultatio catholica -- [spis]
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
PROCHÁZKA, Miroslav – VÍTEČKOVÁ, Miluše: Komenského pojetí výchovné přeměny společnosti v kontextu jeho sociálního a pedagogického myšlení. In: Hábl, Jan a kol.: Utopismus, nebo realismus Komenského projektu nápravy věcí lidských?. Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2019, s. 81–99.
Vazby:
Více informací
Skupina Konspektu:37 Výchova a vzdělávání
MDT:37.01
316.3
17
(048.8)
ISBN:978-80-7465-409-1