Načítá se…
Kniha
Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání
Současná bibliografie (po roce 1945)
Kolektivní monografie je věnována studiu populární kultury a jejího publika, médiím a novým technologiím v kontextu kulturálních studií, genderových studií apod., a to v prvním oddílu obecně a teoreticky a v druhém se zaměřením na konkrétní problémy a české prostředí; s nepodepsanou předmluvou (s. 7–8), seznamem literatury a dalších zdrojů (s. 139–149), rejstříky (s. 153–156) a anglickým resumé (s. 161–162).
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | idea a koncepce publikace, redakce a ediční příprava Martin Foret ; koncepce, koordinace a redakce Iveta Jansová. |
---|---|
Další autoři: | , |
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
Nakladatelské údaje: |
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci,
2019.
|
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání. Koncepce, koordinace a redakce Iveta Jansová. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019. |
Skupina Konspektu: | 316.7 Sociologie kultury. Kulturní život |
---|---|
MDT: | 316.7:7.011.26 316.774:004.9 316.774:316.3 316.472.4 316.353:316.625 305 130.2:316.7"19/20" 316.367 (048.8:082) |
Poznámky: | Vybrané studie rozepsány samostatně. |
Fyzický popis: | 162 stran. |
ISBN: | 978-80-244-5688-1 |