Načítá se…
Článek
Možnosti didaktického využití intermediality na příkladu knihy Proč obrazy nepotřebují názvy
Bibliografie internetu
Studie analyzuje potenciál intermediality v didaktice. Na příkladu knihy „Proč obrazy nepotřebují názvy“ ukazuje možnosti komunikace se čtenářem za využití více médií – slova a obrazu.
onlineWebarchiv
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Usta ad Albim Bohemica [online] -- Roč. 19, 2019, č. 1/2, s. 92–95 |
Forma/žánr: | |
Odkazované dílo: | Horák, Ondřej. Proč obrazy nepotřebují názvy -- Ilustrace Jiří Franta -- 1. vydání -- Praha : Labyrint : Raketa, 2014 -- 103 s. -- 978-80-86803-28-9 -- [kniha pro děti] |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
NOHEL, Andrea: Možnosti didaktického využití intermediality na příkladu knihy Proč obrazy nepotřebují názvy. Usta ad Albim Bohemica [online]. Roč. 19, 2019, č. 1/2, s. 92–95. URL: https://www.pf.ujep.cz/wp-content/uploads/2020/06/vol-5.pdf |
Skupina Konspektu: | 028 Čtení. Četba |
---|---|
MDT: | 7.08:316.776.33/.34 37.091.3 75.051 028.1 316.77 (048.8) |
Poznámky: | Rubrika: Literární sekce. |
ISSN: | 1802-825X |