Načítá se…
Článek

Možnosti didaktického využití intermediality na příkladu knihy Proč obrazy nepotřebují názvy

Bibliografie internetu

Studie analyzuje potenciál intermediality v didaktice. Na příkladu knihy „Proč obrazy nepotřebují názvy“ ukazuje možnosti komunikace se čtenářem za využití více médií – slova a obrazu.

online
Webarchiv

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Nohel, Andrea (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Usta ad Albim Bohemica [online] -- Roč. 19, 2019, č. 1/2, s. 92–95
Forma/žánr:
Odkazované dílo:Horák, Ondřej. Proč obrazy nepotřebují názvy -- Ilustrace Jiří Franta -- 1. vydání -- Praha : Labyrint : Raketa, 2014 -- 103 s. -- 978-80-86803-28-9 -- [kniha pro děti]
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
NOHEL, Andrea: Možnosti didaktického využití intermediality na příkladu knihy Proč obrazy nepotřebují názvy. Usta ad Albim Bohemica [online]. Roč. 19, 2019, č. 1/2, s. 92–95. URL: https://www.pf.ujep.cz/wp-content/uploads/2020/06/vol-5.pdf
Více informací
Skupina Konspektu:028 Čtení. Četba
MDT:7.08:316.776.33/.34
37.091.3
75.051
028.1
316.77
(048.8)
Poznámky:Rubrika: Literární sekce.
ISSN:1802-825X