Načítá se…
Článek

Obrat ke čtenáři jako nástroj marketingu

Současná bibliografie (po roce 1945)

Polemika na článek E. Klíčové publikovaný v Hostu a reflektující První literární bilanci uspořádanou Ústavem pro českou literaturu. Autorka poukazuje na manipulativní taktiku hostovské marketingové strategie.

online
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Čepicová, Vendula (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Bohemica Olomucensia -- Roč. 12, 2020, č. 1, s. 192–199
Forma/žánr:
Odkazované dílo:Mornštajnová, Alena. Hana -- 1. vydání -- Brno : Host, 2017 -- 306 s. -- 978-80-7491-940-4 -- [román]
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
ČEPICOVÁ, Vendula: Obrat ke čtenáři jako nástroj marketingu. Bohemica Olomucensia. Roč. 12, 2020, č. 1, s. 192–199.
Vazby:
Více informací
Skupina Konspektu:82-9 Literární kritika, věcná literatura a různé další žánry
MDT:82-95
316.7:658.8
316.776
821.162.3-051
821.162.3-055.2
821.162.3
655.4/.5
028.1
(049.2)
Poznámky:Rubrika: Varia.
ISSN:1803-876X