Načítá se…
Článek
Biblioterapie ve výuce literatury na středních školách
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie o využití biblioterapie ve středoškolské výuce literatury. Studie popisuje didaktické benefity, psychologická rizika použité metody a vztah k otázce literárního kánonu; následuje modelová metodika již realizované vyučovací hodiny.
onlineDOI
Uloženo v:
Údaje o odpovědnosti: | Marie Mokrá. |
---|---|
Hlavní autoři: | , , |
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Bohemica litteraria -- Roč. 25, 2022, č. 2, 28. 12., s. 95–125 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MOKRÁ, Marie – VALEŠOVÁ, Tamara – KŘEČEK, Jan: Biblioterapie ve výuce literatury na středních školách. Bohemica litteraria. Roč. 25, 2022, č. 2, 28. 12., s. 95–125. |
Skupina Konspektu: | 37 Výchova a vzdělávání |
---|---|
MDT: | 37.02 615.851:028 37.091.3 37.091.39 37.01:364-154 792:37.016 [82:081]-021.61 37.091.32 37.091.64 (048.8) (072) |
Poznámky: | Rubrika: Studie. |
ISSN: | 1213-2144 |