Načítá se…
Článek

Biblioterapie ve výuce literatury na středních školách

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie o využití biblioterapie ve středoškolské výuce literatury. Studie popisuje didaktické benefity, psychologická rizika použité metody a vztah k otázce literárního kánonu; následuje modelová metodika již realizované vyučovací hodiny.

online
DOI

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Údaje o odpovědnosti:Marie Mokrá.
Hlavní autoři: Mokrá, Marie (Autor) , Valešová, Tamara (Autor) , Křeček, Jan, 1985– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Bohemica litteraria -- Roč. 25, 2022, č. 2, 28. 12., s. 95–125
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
MOKRÁ, Marie – VALEŠOVÁ, Tamara – KŘEČEK, Jan: Biblioterapie ve výuce literatury na středních školách. Bohemica litteraria. Roč. 25, 2022, č. 2, 28. 12., s. 95–125.
Více informací
Skupina Konspektu:37 Výchova a vzdělávání
MDT:37.02
615.851:028
37.091.3
37.091.39
37.01:364-154
792:37.016
[82:081]-021.61
37.091.32
37.091.64
(048.8)
(072)
Poznámky:Rubrika: Studie.
ISSN:1213-2144