Načítá se…
Článek
Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie o roli tvořivého psaní ve výuce literatury; studie nabízí mj. srovnání tvořivého psaní s tvůrčím a strategii formativního hodnocení ve vztahu k jednotlivým fázím tvořivého psaní.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Český jazyk a literatura -- Roč. 74, 2023/2024, č. 3, s. 127–133 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MARKOVÁ, Eva: Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu. Český jazyk a literatura. Roč. 74, 2023/2024, č. 3, s. 127–133. |
Skupina Konspektu: | 808 Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost |
---|---|
MDT: | 37.02 808.1 159.954/.955 028.1 316.77:81'42 (048.8) |
Poznámky: | Rubrika: Studie a články. |
ISSN: | 0009-0786 |