Načítá se…
Článek

Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu

Současná bibliografie (po roce 1945)

Studie o roli tvořivého psaní ve výuce literatury; studie nabízí mj. srovnání tvořivého psaní s tvůrčím a strategii formativního hodnocení ve vztahu k jednotlivým fázím tvořivého psaní.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Marková, Eva, 1988– (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Země vydání:Česká republika
In:Český jazyk a literatura -- Roč. 74, 2023/2024, č. 3, s. 127–133
Forma/žánr:
Témata:
Tagy:
Žádné tagy
Citace:
MARKOVÁ, Eva: Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu. Český jazyk a literatura. Roč. 74, 2023/2024, č. 3, s. 127–133.
Více informací
Skupina Konspektu:808 Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost
MDT:37.02
808.1
159.954/.955
028.1
316.77:81'42
(048.8)
Poznámky:Rubrika: Studie a články.
ISSN:0009-0786