Načítá se…
Článek
Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu
Současná bibliografie (po roce 1945)
Studie o roli tvořivého psaní ve výuce literatury; studie nabízí mj. srovnání tvořivého psaní s tvůrčím a strategii formativního hodnocení ve vztahu k jednotlivým fázím tvořivého psaní.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Země vydání: | Česká republika |
In: | Český jazyk a literatura -- Roč. 74, 2023/2024, č. 3, s. 127–133 |
Forma/žánr: | |
Témata: | |
Tagy: |
Žádné tagy
|
Citace: |
MARKOVÁ, Eva: Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu. Český jazyk a literatura. Roč. 74, 2023/2024, č. 3, s. 127–133. |
Systémové číslo: | 002895417 |
---|---|
Datum založení záznamu: | 24. 4. 2024 |
Datum poslední úpravy záznamu: | 24. 4. 2024 |
Excerptor: | kz |