Loading…
Book Chapter

Knihkupecká reklama první republiky

Current Bibliography (after 1945)

Studie věnovaná analýze knižní reklamy v období první republiky s důrazem na tehdejší marketingové strategie.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlů, Dušan, 1948– (Author)
Format: Book Chapter
Language:Czech
Country:Czech Republic
Info:Kniha jako dobrodružství poznání : sborník z mezinárodní literární konference Kniha jako dobdrodružství poznání : Praha, 5. listopadu 2020, Vysoká škola kreativní komunikace, Praha, Česká republika -- S. 68–77
Form/Genre:
Subjects:
Tags:
No Tags
Citation:
PAVLŮ, Dušan: Knihkupecká reklama první republiky. In: Kniha jako dobrodružství poznání : sborník z mezinárodní literární konference Kniha jako dobdrodružství poznání : Praha, 5. listopadu 2020, Vysoká škola kreativní komunikace, Praha, Česká republika. Eds. Daniel Kubec, Václav Krištof. Praha : Vysoká škola kreativní komunikace, 2021, s. 68–77.
Relations:
Description
Conspectus:82-1/-8 Literatura různých forem a žánrů (o ní)
MDT:655.421-051
659.1
655.4/.5
655.41-051
339.138
(048.8)
ISBN:978-80-908049-1-3